Satysfakcja lub zwrot towaru

 

Zadowolenie lub zwrot

Po otrzymaniu swojej przesyłki mają Państwo 10 dni na zmianę zdania i zażądanie zwrotu należności po odjęciu kosztów dostawy, z wyjątkiem rzeczy osobistych lub sprowadzanych na zamówienie. W przypadku wady artykułu wartość przedpłaty, koszty dostawy oraz koszt przesyłki zwrotnej związane z zamówionym wadliwym artykułem są zwracane.

  • Artykuł powinien być zwrócony w stanie nowym, bez śladów używania, w komplecie ze swoimi akcesoriami z oryginalnego, zamkniętego opakowania ( jeżeli takowe posiada)

  • Zwrot artykułów dostarczanych z zamknięciem bezpieczeństwa nie będzie akceptowany jeżeli stwierdzi się braki w zabezpieczeniu.

  • Należy dołączyć dokument dostawy, który był w wysłanej paczce, oraz opisać na nim powód zwrotu.

  • Zwrot wszystkich produktów z zamówienia zobowiązuje również do odesłania produktu gratisowego, który był dołączony do przesyłki. Produkt ten powinien być w stanie nie naruszonym i znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Istnieje możliwość zatrzymania gratisu, co wiąże się z opłatą w wysokości 30 zł brutto.

Ważne: w niektórych przypadkach GrowBox.pl zastępuje w tej samej cenie reklamowany ale chwilowo niedostępny produkt innym, o tych samych cechach i jakości identycznej lub wyższej. Oczywiście, zawsze mogą Państwo odesłać taki towar korzystając z programu „Zadowolenie lub zwrot”.



Zwroty

Procedura zwrotu jest uruchamiana w momencie otrzymania reklamowanego produktu przez:
Dział Obsługi Klienta i Centrum Wysyłki Paczek GrowBox.pl
Ul. Nyska 36
48-210 Biała
Po weryfikacji towaru następuje zwrot płatności na konto bankowe Klienta w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania i weryfikacji zwrotu.



PRAWO DO ODWOŁANIA/ZWROTU

Każdy Klient GrowBox.pl ma prawo bez podania przyczyn zwrócić zamówiony towar w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Towar nie może nosić śladów używania czy zniszczenia, musi być kompletny i zawierać metki. Produkty zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po usunięciu oryginalnego opakowania lub ewentualnych zabezpieczeń. Zwracany towar należy przesłać na własny koszt w opakowaniu zabezpieczonym przed uszkodzeniem. Informację o zwrocie towaru należy przesłać w formie pisemnej, wraz ze specyfikacją sprzedaży i paragonem lub fakturą VAT oraz numerem rachunku bankowego do przelewu kwoty zwrotu. Klient otrzyma zwrot kwoty równej cenie towaru, w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi. Zwracany towar należy wysłać do:

Dział Obsługi Klienta i Centrum Wysyłki Paczek GrowBox.pl
Ul. Nyska 36
48-210 Biała

Przesyłki pobraniowe nie będą odbierane.
Zwrot wszystkich produktów z zamówienia zobowiązuje również do odesłania produktu gratisowego, który był dołączony do przesyłki. Produkt ten powinien być w stanie nie naruszonym i znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Istnieje możliwość zatrzymania gratisu, co wiąże się z opłatą w wysokości 30 zł brutto.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel